iDoklad pomůže živnostníkům a drobným podnikatelům s EET

Mohlo by se Vám líbit

91 komentářů

  1. Profilový obrázek Pavel napsal:

    Dobrý den,
    jste úžasný, že poskytujete takové profesionální řešení a to zdarma, moc to pomůže.
    Testuji Profi účtenku, zatím jsem nenašel možnost jak propojit s idokladem nebo s větším množství zařízení.
    Pokud to již lze, prosím Vás o radu.

    Děkuji za případnou odpověd
    Pavel

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Pavle, naši kolegové z Profi Pokladen už připravují propojení Profi Účtenky a iDoklady – zatím to tedy nejde, ale brzy budete moci posílat data mezi těmito aplikacemi. Už pro vás zjišťujeme, jak propojit Profi Účtenku s více zařízeními, dáme vám brzy vědět. Každopádně ale propojíte více zařízení s Profi Účtenkou skrze iDoklad.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Ještě jednou, dobrý den, Pavle, už máme čerstvé informace. Profi Účtenku zatím není možné propojit s více zařízeními. V brzké době ale bude možné propojit více zařízení s Profi Účtenkami s jedním iDokladem a budete tak moci ve svém podniku bez problémů fungovat. Snad jsme vám poradili, držíme palce na EET.

  2. Profilový obrázek Michal napsal:

    Jak bude možné tisknout účtenky pro zákazníky?

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Michale, omlouváme se za pozdnější odpověď – váš dotaz jsme probírali s kolegy z Money a teď už pro vás máme odpověď přímo od odborníků. iDoklad právě prochází sérií vylepšení a od příštího týdne budete moci přímo z iDokladu tisknout na klasické tiskárně k počítači na papíry o velikosti A4.

  3. Profilový obrázek hana škorpilová napsal:

    dobrý den..opravdu děkuji za Vaše řešení vzhledme k tomu, že Já realizuji 15-30 hotovostních prodejů za měsíc v průměrné hodnotě 280 Kč..
    je nějaká možnost jak si aplikaci naistalovat do notebooku..a tisknout účtenku na obyčejné tiskárně ? děkuji

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, paní Škorpilová, iDoklad si můžete stáhnout do počítače nebo i do mobilních zařízení – záleží na vás. S počítačem můžete tisknout na klasické tiskárně. Pokud byste se ale rozhodla využít Profi Účtenku, můžete si ji stáhnout do mobilu, tabletu i do počítače s Windows 10, ale tisknout z ní můžete pouze na malé tiskárně na účtenky.

  4. Profilový obrázek Petr Ejem napsal:

    Dobrý den,
    jak si aktivuji systém EET v iDokladu?
    Děkuji za vaši odpověď.
    Petr

  5. Profilový obrázek Jan Kydlíček napsal:

    Pro všechny co se ptají, kde sehnat – Profi Účtenku jsem si stáhl na testování do tabletu (OS Android) normálně přes Obchod Play. Ohledně funkčnosti musím pozamenat, že to zatím žádný šlágr není – systém neumí opravit položku, pokud jí špatně vypíšu, musím jí smazat a založit znovu. Taky se během práce stane, že aplikace „spadne“ bez zjevného důvodu třeba několikrát za sebou. Spustit znovu není až takový problém, v ostrém provozu kdy ve frontě čekají zákazníci a už tak čekají o něco déle, než doposavad, bude každé – byť pár vteřin – zdržení jenom k zlosti. Jinak ale musím pochválit přehlednost a jednoduchost ovládání, nic zbytečného navíc. Ze systémů, které jsem již testoval, se mi toto řešení zdá jako nejpřijatelnější (ovšem chce to ještě vychytat „mouchy“). Honza

    • Profilový obrázek Martin napsal:

      co by jste chtěl, zadarmo ?

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Kydlíčku, děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Všichni zájemci si mohou snadno stáhnout Profi Účtenku na oficiální stránce: https://profiuctenka.cz/

      Vaše výtky jsme konzultovali s našimi kolegy z Cígler Software a vzkazuj vám poděkování – požadavek na vývoj funkce, která by zvládala opravit položku, totiž rovnou předali vývojářům. Uvědomují si i padání aplikace, u kterého ale podle nich hraje roli více faktorů – každopádně se pracuje na větší stabilitě programu. Děkujeme za vaše podněty a zas nám někdy napište, jak se vám pracuje s Profi Účtenkou.

  6. Profilový obrázek Zdeněk Dumbrovský napsal:

    Dobrý den, používám iDoklad už nějakou dobu a jelikož jsem s ním spokojený, rozhodl jsem se vyzkoušet Profi účtenku. Mám ten problém, že mám USB pokladní tiskárnu, na kterou jde z tabletu tisknout, ale Profi účtenka neumožňuje připojit jiné zařízení než Bluetooth nebo wi-fi,

    ZD.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Dumbrovský, vypadá to, že vás zklameme – Profi Účtenka zatím komunikuje pouze s malou tiskárnou na účtenky připojenou přes Bluetooth nebo Wi-Fi. Mrzí nás komplikace, držíme palce, ať vše zvládnete.

  7. Profilový obrázek Petr Pěnička napsal:

    Dobrý den,
    rád bych mým zákazníkům posílal účtenky z Profi Účtenky emailem. Rozšíříte možnost tisknout do formátu PDF a odeslat na email zákazníka?

    PP

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Pěničko, děkujeme za váš tip – obrátíme se na kolegy z Money a dáme vám vědět, jestli se taková možnost připravuje.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Pěničko, zjistili jsme, že odesílání účtenky e-mailem teď bohužel není možné, ale do budoucna budou programátoři na této možnosti pracovat. Držíme vám palce s EET.

  8. Profilový obrázek Petr Jas napsal:

    Hezky den,
    prosim o info jak nastavit certifikat EET k profiuctence na iOS, zdarilo se mi ho nahrat, ale v aplikaci se mi nedari zmenit ID pokladny atd. v nastaveni EET.

    Predem dekuji za odpoved PJ

    • Profilový obrázek Tomas napsal:

      Zatím je to beta verze tak zatím nijak

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Jasi, počkejte prosím na novou verzi Profi Účtenky – bude dostupná koncem týdne. S ní nastavíte certifikát bez problémů.

  9. Profilový obrázek Hana napsal:

    Dobry den, chtela jsem se zeptat, jak to bude probihat u eshopu pri platbe kartou nebo paypalem? Vytvorit uctenku v pokladne na tyto transakce neni preci logicke. Dekuji.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Hano, v těchto případech navrhuje metodika k zákonu o EET na straně 22 vystavit elektronickou účtenku. Máte tedy více možností:

      1) účtenku vytisknete a přibalíte zákazníkovi do balíčku,
      2) účtenku netisknete a pošlete e-mailem.

      Snad jsme vám odpověděli přesně na vaši otázku – pokud by vás ještě něco napadlo, budeme rádi, když napíšete.

      Do metodiky můžete nakouknout tady: http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/Metodika-k-evidenci-trzeb_v1.0.pdf

  10. Profilový obrázek horych napsal:

    Dobrý den, hlavně by to chtělo v aplikaci profidoklad v nastavení tiskárny možnost vypnout české znaky aby když tiskárny znaky neumí aby netiskla nesmyslné znaky. Děkuji!!!

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Horychu, vypnout diakritiku v iDokladu ani v Profi Účtence bohužel možné není. Podle našich informací ale většina tiskáren dostupných na českém trhu češtinu podporuje – zkuste se proto spojit s dodavatel vaší tiskárny, který by vám měl poradit, jak v tiskárně nastavit českou znakovou sadu.

  11. Profilový obrázek Miluše napsal:

    Dobrý den, než začnu využívat I doklad, musím se jít zaregistrovat na úřad pro nějaký ten kod..je to tak? Děkuji. 🙂

  12. Profilový obrázek Julius napsal:

    Dobry den je to jedna velika zlodejna.od pana koblihoveho.on totiž EET nepotrebuji.jo a stret zajmu take senat vratil.takze hurá na malé živnostniky budete delat blbce budete panu koblihovemu delat poskoky.hnus at se vrati zpatky na slovensko.tam ho zavrou hnus co se tady deje.

    • Profilový obrázek Zdeněk Starý napsal:

      Vážený pane Julius, plačete na špatném hrobě, pan „koblihový“ to nevymyslel, jen to musí aplikovat do určitého termínu, který mimochodem již v roce 1998 vyjednal pan dnešní odpůrce K.l..s.k ušatý, Mimochodem nikdo Vás k EET nenutí. Můžete v rámci Evropy podnikat kdekoliv a dodržovat tamní s Bruselem vyjednané podmínky. Jsou povětšinou mnohem tvrdší a evidenci tržeb mají již mnoho let. Můžete pak platit každé pivo hned u baru a obsloužit se sám, protože tam nikdo s tabletem v ruce po lokále neběhá.

  13. Profilový obrázek Tomáš Stuchlík napsal:

    Dobrý den, již několik let používám Money S3 verzi business. Chtěl bych se zeptat, jestli existuje možnost propojení idokladu, nebo profiúčtenky s Money ? Abych už potom nemusel znovu ručně zadávat účtenky do PC, připadně propojení položek skladu apod…
    Děkuji za odpověď

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Stuchlíku, podle našich informací lze propojit Money s iDokladem. Rádi bychom vás poprosili, abyste ještě napsal na e-mail obchod@money.cz, kde vám potvrdí, jestli iDoklad skutečně spolupracuje s vaší verzí Money. Děkujeme

  14. Profilový obrázek TJ napsal:

    Jak nastavit certifikát ve wm10? Certifikát mám v mobilu stažený a nainstalovaný v systému do osobních. V profi účtence je možné zadat pouze heslo. WM10 otevřít cer. profiúčtenkou nenabízí.

  15. Profilový obrázek Katka napsal:

    Prosím vás. Aplikace profiúčtenka v acer tabletu. Hodí se k tomu tiskárna OKPRINT 300 s wifi připojením? Bude to vše fungovat? Děkuji

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Katko, Profi Účtenku už máte v tabletu nainstalovanou? Vyzkoušejte, že vám funguje, a dejte nám vědět, abychom pro vás případně zjistili kontakt na naše kolegy, kteří se v Profi Účtence perfektně vyznají. Tiskárna se k Profi Účtence hodí, propojíte je přes Wi-Fi. Dejte si ale pozor na to, že OKPRINT 300 existuje ve dvou typech – jeden se k pokladně připojuje přes Bluetooth, LAN nebo kabel RS – 232. Vy potřebujete typ, který se připojuje přes Wi-Fi nebo USB: https://www.profipokladny.cz/tiskarna-okprint-300-wi-fi-usb-cerna/

  16. Profilový obrázek Katka napsal:

    Dobrý den. Profiúčtenka je nainstalovaná, ale kody jsme ještě nevkládali. Objednám tiskárnu na wifi. A když to nepůjde, ozvu se. Měla jsem pocit, že mám stále čas, ale asi to nefunguje tak, že příjdu …vložím kody a funguju….? Tak já zaberu a děkuji

  17. Profilový obrázek Jiří H. napsal:

    Dobrý den, nainstalovat jsem poslední verzi profiúčtenky na IOS APPLE ale vůbec se mi nedaří to sprovoznit. Všechny informace jsem tam dal a stále je v levém horním rohu okénko červené a v něm přibývají ne odeslané účtenky. Je na vaší straně nějaký technicky problém ? Nebo je někde nějaký návod jak postupovat ? Děkuji předem a fandím vaším produktům !!

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Jiří, děkujeme a moc si vážíme vaší podpory. Profi Účtenka by měla v iPadu a iPhonu fungovat bez problémů – o technický problém na straně našich kolegů z Money nejde. Zeptáme se ještě kolegů, v čem by mohl být problém, a dáme vám vědět.

  18. Profilový obrázek Jiří H. napsal:

    Můžete mi poradit co to je ID POKLADNY ?

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Ještě jednou dobrý, den, Jiří, máme pro vás zprávu, která vás snad potěší: tento týden vyjdou na webu https://profiuctenka.cz/ návody, jak na Profi Účtenku a EET.
      K řešení vašeho předchozího problému máme od našich kolegů následující poznámky:
      1) zkontrolujte si, že máte nainstalovaný certifikát, u kterého musíte po stažení přejmenovat příponu na .EET a pak si ho do pokladního zařízení poslat třeba e-mailem,
      2) podívejte se, že máte svoje DIČ zadané ve správném znění CZ+číslo.

      ID pokladny máte asi na mysli ID provozovny případně pokladního místa, což jsou údaje odesílané datovou zprávou na finanční úřad při elektronickém zaevidování tržby. Jde o a) označení provozovny, b) pokladního zařízení. Podívejme se na to postupně:
      Označení provozovny je číslo, které dostanete v EET aplikaci při oznamování údajů o vašich provozovnách – takže vám ho finanční správa v procesu přihlašování se k EET přidělí.
      S označením pokladního místa je to trochu složitější. Od pracovnice EET infolinky jsme totiž zjistili, že tato označení slouží i pro orientaci vás jako podnikatele, a proto si tato označení vymýšlíte sám.
      Popis označení provozovny a pokladního místo najdete ještě i v manuálu pro vývojáře na straně 19 dole a na straně 20 nahoře: http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/EET_popis_rozhrani_v3.1.1.pdf

      Držíme vám palce, ať všechno zvládnete.

  19. Profilový obrázek Jiří H. napsal:

    Dobry den, chapu to tedy tak ze si mam zmenit priponu na .EET a potom mam certifikat poslat do Ipadu a potom mam tedy ve vasi aplikaci udelat presne co ?? ja ve vasi aplikaci profi uctenka ten certifikat vlozim ?? neni tam nikde zadne menu ve vasi aplikaci kde by bylo mozne certifikat vlozit….

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Jiří, musíme se vám přiznat, že sami úplně přesně nevíme, jak dál postupovat. Počkejte prosím na obrázkový návod, který se tento týden objeví na webu Profiuctenka.cz. Budeme na vás myslet a hned, až budou návody hotové a zveřejněné, vám pošleme odkaz.

    • Profilový obrázek TJ napsal:

      .EET funguje, dost podstatná informace, která se nikde nepíše. Po otevření certifikátu se změněnou příponou profiúčtenka konečně hlásí „certifikát nainstalován“ !!!

  20. Profilový obrázek Jiří H. napsal:

    TAKZE HURA UZ TO FUNGUJE, TENTO POSTUP NENI NIKDE VYSVETLEN A JE UPLNE ZASADNI PRO FUNGOVANI… POSLANY CERTIFIKAT SI MUSITE OTEVRIT Z VASEM EMAILU POMOCI APLIKACE PROFI UCTENKA !!

  21. Profilový obrázek Jiří H. napsal:

    TAKZE SE STARE UCTENKY ODESLALY ALE NOVE SE UZ ODESLAT NECHTEJI… A KDYZ PROVEDU PLATBU IPAD HLASI UPOZORNENI – CORRUPT

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Jiří, vypadá to, že předchozí platby bez certifikátu nemohou být dodatečně fiskalizovány (neboli zaevidovány). Zkuste prosím aplikaci odinstalovat, staré účtenky se vám smažou, a vy si můžete Profi Účtenku znovu nainstalovat a vložit certifikát. Pak by mělo vše bez problému fungovat. Omlouváme se vám za komplikace. Mrzí nás, že ještě nejsou k dispozici návody.

  22. Profilový obrázek Pavel napsal:

    Dobrý den,
    v idokladu jsem asi uspešne zadal vse potřebné, systém mi napsal, že test proběhl úspěšně.
    Pokouším se ted spojit pokladní zařízení s idokladem na mobilu a chce to po me nějaké PIN, jsem zmaten, nevím jaké PIN 🙂

    Děkuji za odpoved, pokud lze odpovedet

    Pavel

  23. Profilový obrázek Pavel napsal:

    ……ješte tedy dotaz, na PC v idokladu je jedna věc, druhá jak zprovozním eet na mobilu, mobilní aplikace profi účtenky nabízí ID PRODEJNY, kam tedy zadávam číslo provozovny, které jsem dostal přidelené od finanční spravy, ID POKLADNY si neco napíšu sám a pak to chce HESLO CERTIFIKÁTU, které když tam zadám, tak se nic nedeje, moc tomu nerozumím v tuto chvili, už se to tu výše trochu řešilo, ale asi nevyřešilo 🙂
    Testoval jsem i jinou mobilní aplikaci, kde tedy normálně šlo vybrat certifikat z uložište mobilu, kam jsem si ho tedy před tím stáhnul z emailu.

    Děkuju za ujasnení techto už velmi konkrétních kroků, předem se omlouvam, jestli jsem neco hloupě přehlédl

    Pavel

    • Profilový obrázek TJ napsal:

      Přejmenujte příponu certifikátu z .p12 na .EET, z touto koncovkou je profiuctenka asociována. Po poklepání na tento soubor se nainstaluje do profiuct. Je nutné mít zadané DIČ i když nejste plátce. Pro zadání ho na chvilku povolte, alespoň mně to tak pomohlo na wm10.

    • Profilový obrázek TJ napsal:

      Pin vám nabídne idoklad při přidání externí pokladny

  24. Profilový obrázek Pavel napsal:

    Děkuji za radu, nedaří se mi certifikátu přejmenovat, neumím nahradit to .p12 za .EET
    klasickým způsobem pravé tlačítko na myši a přejmenovat to nejde. Protože přípona .p12 vůbec není vidět tímto způsobem, přidává se tam nějak automaticky. Mohl by jste mi popsat já certifikátu přejmenují ?

    Dekuju
    Pavel

  25. Profilový obrázek Pavel napsal:

    …podařilo se mi Zadat vše správně do i dokladu, tam se zda být vše OK, (hlásí to vše v pořádku jak s příponou.p12, tak .eet) i umím sparovat profi uctenku pomoci pinu. Umím uz změnit příponu certifikátu na .eet ( chtělo to změnit nastavení v PC)
    Ale nedaří se mi z aktivovat certifikát v mobilu. Ten s příponou .eet to vůbec mobil neumí otevřit a nainstalovat a ten s originál příponou .p12 uloží nainstaluje, ale když zadám do profi uctenky heslo certifikátu, tak si nevšimnul ze by to něco udělalo, předpokládám, ze by mi to mělo vypsat nějakou hlásku nebo očekávám v levém rohu nahoře, ze místo NULY naskočí nápis EET. Nic se proste neděje.

    Dekuju předem za případný postřehy co dělám špatně ( systém android)
    Dekuju
    Pavel

    • Profilový obrázek TJ napsal:

      Zelená 0 by měla byt OK, červeně se rozsvítí počet neodeslaných dokladů

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Pavle, rádi bychom vám ukázali nápovědu k iDokladu, kde určitě zjistíte zajímavé rady: https://www.idoklad.cz/pub/Help/index.html?nas_eet.html

      Napadlo nás, že by vám mohlo stačit mít nainstalovaný certifikát jen v počítači. iDoklad totiž funguje jako Cloud – aplikaci si nainstalujete na počítači, vložíte tam certifikát, pak si nainstalujete aplikaci i v mobilu, přihlásíte se a měl by vám fungovat certifikát, který už jste si nainstaloval v počítači. Snad vám naše odpověď dává smysl – prosím, zkuste to, a dejte nám vědět, jak jste dopadl.

  26. Profilový obrázek Pavel napsal:

    Dobrý den, davá mi to smysl jasně, vyzkouším
    Děkuju

    • Profilový obrázek Jarda napsal:

      To jsem zkoušel, měl jsem spárovanou PÚ s iDokladem, ale tiskárna nevytiskla ten kód FU, teprve po nainstalování certifikátu do mobilu a zadání hesla to chodí vpořádku.

  27. Profilový obrázek Jaroslav Hradecký napsal:

    Zprovoznil jsem e-tržby v Money S3, iDokladu i Profiúčtence. Vše probíhá jak má. Jediný závažnější problém vidím v odladění tiskárny na Profiúčtence. Sestava, kterou vydává je odladěna na 60 znaků na řádce bez jakékoliv možnosti úpravy, což tak odpovídá kotoučku o šířce 10 cm. Dá se předpokládat, že kdo bude používat tuto free mobilní aplikaci, bude chtít použít i mobilní levnější (tedy i menší) tiskárnu. Běžná taková tiskárna je na kotoučky okol 5.5 cm (zde se vejde 32 znaků na řádek). Účet o jedné položce vytvořený na PÚ a vytištěný touto tiskárnou vytvoří pás 21 cm dlouhý. Byl by asi dobrá nějáká ladící aplikace mimo PÚ a nebo odladěné formuláře podle počtu znaků.

  28. Profilový obrázek Tomas napsal:

    u tiskárny 57 mm a nastavení 32 znaků účtenka tiskne dobře ALE název zboží se tam vejde jen s opravdu málo znaky. Chce to povolit tisk na druhý řádek! Už jsem to řešil u jiných app

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Tomáši, nejsme si jistí, co vás přesně zajímá – ptáte se na Profi Účtenku nebo k iDokladu, o kterém je článek? Napište nám i jakou máte pokladnu a my pro vás zjistíme, jak je to s druhým řádkem tisku.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Tomáši, děkujeme za vaši připomínku. Máte pravdu, že tisknout položku na dva řádky v současné době bohužel není možné. Psali jsme o vaší situaci našim kolegům z Profi Účtenky a oni budou pracovat na tom, aby problém vyřešili.

  29. Profilový obrázek Jiří H. napsal:

    Dobrý den, propojil jsem bluetooth tiskárnu model bixolon SPP – R20011 s vaší aplikací profi účtenka. iPad vidí tiskárnu v nastavení a je připojena přes Bluetooth ale v nastavení vaší aplikace Tiskárny se tato tiskárna Bluetooth nezobrazuje i přesto že je propojena s iPadem úspěšně. Prosím poraďte mi.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Jiří, máme pro vás špatnou správu. Podle našeho kolegy, který je odborník na Profi Účtenku, je možné se zařízeními Apple propojit tiskárny Epson P20 a OKPRINT 300 Wi-Fi. Pravděpodobně by mohly fungovat i jiné Wi-Fi tiskárny, ale ty náš kolega nemá vyzkoušené. Mrzí nás, že jsme vám nemohli odpovědět něco příjemnějšího.

  30. Profilový obrázek Pavel napsal:

    Dobrý den,

    umí aplikace profi účtenka nějaké hromadné sestavy, jako sumář tržeb za den, za měsíc, dle jednotlivého DPH nebo podle položek?

  31. Profilový obrázek Florian napsal:

    Dobrý den, vše jsem nainstaloval a spároval (Externí zařízení – mobil s Androidem a profiúčtenkou), vše mi řeklo, že komunikuje s eet.. Udělal jsem účet (mobil) na jednu korunu a nahoře v profiúčtence se objevilo logo červené. Udělal jsem tedy vratku a logo je stále červené. Mám v seznamu 2 doklady. Je logo červené protože jsem doklady nevytisknul na tiskárně?? (ještě nemám tiskárnu) domníval jsem se, že se účtenka objeví na PC v IDokladu a já ji vytisknu na běžné tiskárně, asi špatná domněnka,že?? Každopádně díky za Vaší práci…:-)

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Floriane, vaši otázku jsme konzultovali s naším kolegou, který se stará o Profi Účtenku. Ten nám řekl, že je logo červené z důvodu, že nekomunikuje s EET serverem. Máte správně nainstalovaný certifikát podle návodu? Najdete ho zde: Má pán vyplněné ID prodejny ID pokladny heslo a zatržené „zapnout EET“? Má správné heslo (častý kámen úrazu). V DIČ musí mít vyplněné velké CZ12345678

      Dále je potřeba abyste:
      1) vyplnil ID prodejny ID pokladny, zadal heslo a zatrhl „zapnout EET“?
      2) měl správné heslo – to je podle našeho kolegy častý kámen úrazu
      3) DIČ vyplňte ve tvaru CZ12345678 – tedy s velkými písmeny

      Snad už vám bude všechno fungovat správně, pokud byste měl nějaký problém, napište nám.

  32. Profilový obrázek Klára napsal:

    Dobrý den,
    mám dotaz ohledně tiskáren. Pochopila jsem dobře, že v každém případě si musím koupit tiskárnu na učtenky i když používám pouze IDoklad? (žádné aplikace na mobil, tablet, pouze webovou stránku idoklad na počítači) Nebo opravdu mohu používat obyčejnou tiskárnu co máme v kanceláři? 🙂 možná blbý dotaz, ale přeci jen chci v tom mít jasno.
    A dále pokud např. někdo má 2 firmy, je možné používat jednu tiskárnu? tedy stačí si zaregistrovat na idokladu 2 firmy a používat 1 tiskárnu?
    Děkuji moc.
    Klára

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Kláro, pokud používáte iDoklad, nemusíte si kupovat malou tiskárnu na účtenky. Je to na vašem zvážení – můžete třeba zkusit týden používat svou klasickou tiskárnu k počítači a pak si spočítat, na kolik vyšel papír. Určitě se ale připravte dopředu – ať už evidujete v jakékoliv vlně, určitě není na škodu si iDoklad s tiskárnou propojit předem a třeba vytisknout zkušební účtenku.

      Používat 1 tiskárnu pro 2 firmy určitě můžete. Stačí si v iDokladu zřídit dva účty na různé IČO.

      Snad jsme vám odpověděli na všechno, co jste potřebovala – pokud by vás ještě něco napadlo, neváhejte nám napsat. Rádi bychom vám také doporučili nápovědu k iDokladu, dozvíte se plno zajímavých informací: https://www.idoklad.cz/pub/Help/index.html?1_ovladani_aplikace.html

  33. Profilový obrázek Florian napsal:

    Dobrý den, nekolikrat mi to napsalo, ze kontrola s EET probehla OK, ale muzu to tedy znovu zkontrolovat….

  34. Profilový obrázek Florian napsal:

    Dobrý den, certifikát mám dobře nainstalovaný, stejně jako heslo, EET mám zapnuté, DIČ správně vyplněné. Dále si nejsem jistý.. číslo provozovny na daňovém portálu je ID Provozovny?? A ID pokladny už vůbe nevím kde pro kontrolu najít. Nyní mám v obou případech uvedeno číslo 11…asi to nedávám

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Floriane, to zvládnete.
      1) ID provozovny – zjistíte ho v EET aplikaci finanční správy. Je to číslo provozovny, přesně jak píšete.
      2) ID pokladny – vymýšlíte si ho sám. Je to kombinace písmen, čísel a jiných znaků, které musí být unikátní.
      Jestli rozumíte programování, mrkněte se na pokyn finanční správy pro vývojáře (str. 20): http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/EET_popis_rozhrani_v3.1.1.pdf

  35. Profilový obrázek Jarda napsal:

    Dobrý večer. Mám dotaz. Profiúčtenka mi vlevo nahoře svítí červeně, ale když zadám částku v Kč a pak Platba a Hotově, vyjede s asi dvouvteřinovým zpoždění účtenka s tím nekonečným desetiřádkovým kódem. Je vše vpořádku když mi horní roh přitom nesvítí zeleně ???? Jarda

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Jardo, mělo by to svítit zeleně. Podívejte se prosím, jestli máte správně zadané DIČ (nezapomeňte na velká písmena CZ) a ID provozovny a pokladny.

  36. Profilový obrázek Jarda napsal:

    Dnes jsem si ale všiml, že ten vytištěný kód je PKP, což asi není to pravé. Ale když jsem změnil ID pokladny ze slova na číslo 11, začaly se v červeném okně odečítat čísla ( asi neodeslaných zkušebních dokladů ) a Pak to zezelenalo a je tam číslice 0. Že by to teď bylo správně?? Prosím o odpověď.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Jardo, PKP se tiskne na účtenku v offline režimu. ID pokladny musíte zadat jako číslo – pracovnice EET infolinky finanční správy nám řekla, že ID pokladny slouží pro přehled nejen finanční správy, ale hlavně provozovatele podniku. Proto si ID pokladny stanovujete sám. Pravděpodobně se díky změně změně dostala vaše pokladna do on-line režimu a účtenky se zpětně odeslaly datovou zprávou na finanční správu.

  37. Profilový obrázek Lída napsal:

    Dobrý den, mám dotaz na Profi účtenku: mám iPhone 4S, systém 9.3.5. Certifikát stažený a s přejmenovanou koncovkou .eet se po zaslání mailem zobrazí s koncovkou .eet.crt, a nabídne mi pouze instalování do Profilu, ne do Profi účtenky.

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Lído, hned jsme vaši otázku probrali s našimi kolegy, kteří se starají o Profi Účtenku. Podle jejich názoru máte možná problém s certifikátem – asi ho máte špatně stažený i přejmenovaný. V administraci finanční správy stáhněte certifikát v podobě „3456789.p12“ a pak přejmenujte jen koncovku (ne název) na „3456789.eet a pokračujte podle návodu: https://profiuctenka.cz/blog/nainstalujte-si-do-profi-uctenky-eet-certifikat/

      Snad všechno půjde. Pokud byste měla nějaký problém, napište nám a my se vám pokusíme na dálku poradit.

  38. Profilový obrázek Tomáš napsal:

    Prosím jak mám spárovat profi účtenku s idokladem? Bez EET údajů to spárovat nejde, ty ještě nemám protože je ještě nepotřebuji ale chtěl jsem si to zkusit propojit. Děkuji

  39. Profilový obrázek Jarda napsal:

    Dobrý den,
    je výborné, že iDoklad podporuje EET.

    Předpokládejme, že si přes web iDokladu doplním vše potřebné (certifikát, provozovnu, DIČ…) a následně budu s fakturami pracovat (vytváření, úhrady atd…) přes API iDokladu. Bude potřebná EET funkčnost fungovat i u faktur vytvořených přes API iDokladu?

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, Jardo, váš dotaz jsme probrali s našimi kolegy, kteří se starají o iDoklad. Podle nich si přes API nastavíte odpovědnost za registraci do EET – tedy zda má provést registraci iDoklad či si registraci obstaráte sám například přímo v prostředí eshopu. V momentě zadání platby tak bude vygenerován hradící doklad s kódem FIK a dalšími údaji. Snad jsme vám odpověděli tak, jak jste si představoval.

  40. Profilový obrázek Jan Heller napsal:

    Dobrý den,
    je možné využívat službu EET na iDokladu a po nějaké době to rozšířit i o používání Profi účtenky ?

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, paní Nováková, tady jsme vám našli kontakt na naše kolegy v Liberci: https://money.cz/firma/cigler-software-ipl-s-r-o/

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Hellere, pokud vystavujete týdně jen pár faktur, které potřebujete zároveň evidovat, bude vám stačit iDoklad. Pokud zjistíte, že máte víc tržeb a bylo by pro vás pohodlnější rychlejší řešení, nainstalujete si Profi Účtenku.

  41. Profilový obrázek Milan Kamír napsal:

    Dobrý den, stále nechápu, zda lze provozovat EET s normální tiskárnou, která tiskne účtenku A4. Lze připravit v offline režimu nebo pouze on-line? Příklad: dodám službu klientovi, předám mu účtenku (kterou jsem si připravil předem v kanceláři), převezmu hotovost a pak se připojím on-line, abych příjem legalizoval nebo v případě, kdy klient službu chtít nebude jde také v offline vše stornovat?

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Kamíre, tržbu zaevidujete v on-line režimu a pak vytisknete účtenku i na klasické počítačové tiskárně, která tiskne na papíry A4. Stornovat účtenku musíte také v on-line režimu, abyste odeslal další zprávu na finanční úřad, že tržbu rušíte. Určitě si můžete vytisknout účtenku v kanceláři, vyrazit za zákazníkem a pokud budou nějaké problémy, účtenku pak opět vystornovat ve vaší provozovně. Pokud jsme špatně pochopili vaši otázku, ještě prosím napište.

  42. Profilový obrázek Wagner Pavel napsal:

    Dobrý den,
    od února 2017 používám program profiúčtenka ve třech prodejnách ve Světlé nad Sázavou. Sestava Tablet Lenovo A10 a tiskárna. Přívětivé ovládání si prodavačky brzy osvojily.
    V prodejnách máme cca 170 účtenek denně a problém začal s tisknutím uzávěrky, kdy čas začal narůstat na několik minut. Bylo by možné nulovat počítadlo položek automaticky třeba po 1000 položkách aby nedocházelo k zpomalování. Je pochopitelné, že dojde ke ztrátě historie, ale z dosavadní praxe historii položek více dní zpět nepotřebuji.
    Z naší praxe: při 7.000 položkách se uzávěrka tiskla řádově za pět minut, problém jsme vyřešili zatím přeinstalováním, což je pracné.
    Předem děkuji za odpověď, případné řešení.
    Wagner Pavel

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Wagnere, váš problém jsme řešili s kolegy z Profi Účtenky a oni nám řekli, že už vám odepsali. Takže už je snad všechno v pořádku.

  43. Profilový obrázek Michal napsal:

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na základní informaci k EET. Provozujeme mobilní stánek, kde prodáváme doma pečené buchty, občerstvení (káva, palačinky, teplé párky, pivo, limo, aj.) Prodej se uskutečňuje jednak 1x do měsíce na trhu a pak jsme uvažovali o prodeji na nádraží, zhruba od května do září, ne celodenně ale v čase „náporu vodáků“. Dále jsme zvažovali účast na adventním trhu tj. od konce listopadu do 6.1. Jde tedy o nepravidelnou činnost a já se chtěl zeptat, jaké jsou možnosti v EET. 1) jaká je nejjednodušší cesta k EET a i nejlevnější? 2) musí se v mezidobí přerušovat EET? 3) na kolik mne tedy ročně EET vyjde? 4) co všechno udělat aby to bylo správně?

    Děkuji Vondra

    • EET Poradna EET Poradna napsal:

      Dobrý den, pane Vondro, vaše otázka je dost široká, takže vám přidáme do odpovědi i nějaké důležité odkazy, abyste měl opravdu komplexní informace.

      Stánkové prodeje spadají až do 3. vlny EET, takže pokud neposkytujete svým zákazníkům posezení, klasické nádobí či toaletu, letos ještě pravděpodobně evidovat nemusíte. Více zjistíte v manuálu finanční správy, kde je velmi praktická a přehledná tabulka s konkrétními příklady: http://www.etrzby.cz/cs/Stravovani

      3. vlna ovšem začíná od 1. března 2018, takže po tomto datu musíte své tržby začít evidovat.

      Způsobů, jak řešit EET, je hned několik. Záleží na tom, kolik máte zákazníků. Můžete vyzkoušet Profi Účtenku, která je zadarmo a kterou stáhnete do mobilu či tabletu a můžete zadávat tržby: https://profiuctenka.cz/

      Doporučujeme vám vyzkoušet ji nanečisto a zadat si účtenky jen tak jako text. Pak si Profi účtenku odinstalujete, znovu nainstalujete a začínáte s čistým štítem.

      Pokud budete potřebovat nějaké větší a přehlednější zařízení, než je mobil či tablet, zkuste klasické registrační pokladny od našich kolegů z Profi Pokladen: https://www.profipokladny.cz/katalog-produktu/registracni-pokladny/

      Jejich výhodou je, že mají zabudovanou tiskárnu. Ale podívejte se na celou nabídku, naši kolegové dokonce vybrali nejlepší řešení na míru pro stánkové prodejce https://www.profipokladny.cz/registracni-pokladny-stankovy-prodej/

      O přerušení EET jsme psali podrobný článek. Ve vašem případě byste ho pravděpodobně musel přerušovat. Podívejte se prosím na náš text: https://eet.money.cz/blog/nemoc-nebo-dovolena-vime-kdy-vadi-preruseni-eet-jak-resit

      Na kolik vás ročně vyjde EET, vám úplně přesně nespočítáme. Musíte započítat výdaje za pokladní zařízení a za připojení k internetu, ale i za čas strávený instalováním certifikátu a přípravou na rozjezd EET.

      Pokud chcete mít jistotu, že jste na nic nezapomněl, určitě si projděte náš blog. Co se týče legislativy, nejlepší je metodika k zákonu o EET: http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/Metodika_k_evidenci_trzeb_v3.0.pdf

      A určitě doporučujeme kouknout i na speciální web finanční správy: http://www.etrzby.cz/cs/index

Odpovědět

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *