Jak přejít k jinému dodavateli pokladního systému
V EET poradně se nás poslední dobou ptáte, jak to řešit, když vám končí smlouva s dodavatelem pokladního softwaru a vy chcete jít jinam. Sepsali jsme pro vás všechno podstatné, co pro takovou změnu potřebujete promyslet a zařídit.
Jeden příklad za všechny: paní Karla si koupila dotykovou EET pokladnu i se softwarem od jednoho velkého poskytovatele. Teď jí ale končí smlouva na software a ona řeší co dál. Pokladnu si chce nechat – už za ni dala peníze, sžila se s ní a docela jí vyhovuje. Software ale hledá jiný:
- Stávající software je pomalý a občas padá. Karla si nemůže dovolit ani občasné výpadky a to je hlavní důvod, proč hledá jiný systém.
- V praxi Karla zjistila, že by jí stačil mnohem jednodušší a méně sofistikovaný systém. Teď má až moc funkcí, které jí spíš pletou hlavu.
- Uživatelská podpora moc nefunguje. Když má Karla problém, potřebuje řešení ideálně hned, ne za tři dny.
- Není spokojená s cenou. Když si porovná všechny výhody a nevýhody aplikace, má pocit, že platí až moc.
Karla pak ujasnila požadavky na nový software.
- Nechce žádné složité funkce. Stačí jí kombinace slušného pokladního systému a funkčního EET.
- Nechce podepisovat smlouvu a uvazovat se například na rok dopředu.
- Chce mít k dispozici uživatelskou podporu, která jí vždy rychle poradí.
- Potřebuje jistotu, že poskytovatel systému za pár měsíců neskončí. Hledá software od stabilní české firmy, která se opravdu vyzná v EET.
- Potěší ji dobré recenze na software. Už nemá náladu na nic neověřeného ani neoblíbeného.
Jednoduchá aplikace zadarmo do vaší pokladny – to je Profi Účtenka
Karla má pokladnu na Androidu a dají se do ní instalovat aplikace, takže se rozhodla vyzkoušet Profi Účtenku. (Pokud si nejste jistí, jaký operační systém má vaše pokladna a zda do ní můžete něco instalovat, podívejte se do návodu k pokladně nebo se zeptejte našich kolegů z Profi Účtenky.)
Karla postupovala následovně:
- Věděla, že jí od 1. října končí smlouva a už v září se rozhodla, že ji nebude prodlužovat.
- V půlce září vyzkoušela několik aplikací. Stáhla si je, nainstalovala a proklikala. Certifikát už měla v pokladně, takže ho jen zadala do aplikací a použila své stávající autentizační údaje do EET.
- Pak začala aplikace testovat. Přidávala si položky, upravovala ceník, zadávala údaje, které se budou tisknout na účtence.
- Ohledně aplikací ji zajímalo, jak v nich může otestovat spojení se servery finanční správy, jak složité je připojit tiskárnu a zda mají uživatelskou podporu a jestli jsou skutečně funkční.
Nakonec si zvolila Profi Účtenku. Líbily se jí speciální testovací funkce, pomocí kterých si ověřila funkčnost tiskárny i EET.
Protože si nebyla jistá, jaké má do Profi Účtenky zadat označení provozovny, podívala se do nápovědy a tam našla odpověď. Kromě toho využila i funkci podpora, kterou má k dispozici přímo v aplikaci – zeptala se tam uživatelské podpory na platby kartou a odpověď jí přišla obratem.
Na Profi Účtence se Karle líbilo, že je zadarmo a že nemusí podepisovat smlouvu a uvazovat se na měsíce či roky používání. Zjistila, že po vyzkoušení může aplikaci klidně smazat – k ničemu se nezavazuje. Navíc nestrávila nastavováním systému dlouhé hodiny, kterých by jí bylo líto.
Jak na platební karty
Pokud ještě nemáte vyřešené platby kartou a stejně jako Karla chcete tuhle možnost nabídnout zákazníkům, využijte platební terminál SumUp Air. Ten k Profi Účtence připojíte snadno a bez dlouhých námluv s bankou začnete skoro hned s platbami kartou.
Zjistěte víc o SumUpu s Profi Účtenkou >>
Co na Profi Účtenku říkají její uživatelé
Že je aplikace spolehlivá, si ověříte třeba na Google Play, kde si ji také stáhnete. Tohle jsou recenze Profi Účtenky z poslední doby:
Podívejte se také na 6 nejčastějších chyb při výběru pokladny a jestli potřebujete na pokladně přepínat mezi více IČ, přečtěte si, jak na to v Profi Účtence.
Všechny podrobnosti o EET pro vás publikujeme na Facebooku a Twitteru. Buďte s námi a nic důležitého vám neunikne.