EET aplikace za 0 Kč? Seznamte se s Profi Účtenkou

48 komentářů

  1. Markéta Šabachová says:

    Dobry den,provozuji hospudku sezónně (5 měsíců v roce) a místě kde se nachází neni dobry signál internetu. Používáme doma v telefonech data pouze 5GB měsíčně,více se nám nevyplatí. Jak tedy vyřešit internet? Nemáme anténu ani pevnou linku,jsme v doliku kde je signál chabý.
    Jak mame takovou situaci řešit? Hospudku chceme provozovat nadále.
    Dekuji za odpověď.
    S pozdravem Markéta Šabachová

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, paní Šabachová, ideální by pro vás bylo získat povolení evidovat ve zjednodušeném režimu. Znamená to, že nemusíte odesílat informace na finanční úřad hned v okamžiku platby, ale až do 5 dní od tržby. Takové povolení vydává finanční úřad a detaily o něm najdete na straně 11 metodiky k zákonu o EET: http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/Metodika-k-evidenci-trzeb_v1.0.pdf

      Nejlepší by ale bylo se nejprve ujistit, že je u vás situace skutečně neřešitelná. Zjistěte od poskytovatele internetu, jaké máte možnosti, zda k vám internetový signál skutečně nedosahuje nebo by bylo pokrytí internetem až příliš drahé. Tyto informace se vám pak budou hodit do žádosti o zjednodušený režim, kam musíte uvést důvody, proč jej potřebujete.
      Držíme vám palce, ať to zvládnete.

  2. Hynek Boháč says:

    Ani po měsíci ve W10 nenatiskne více než dvě účtenky a tiskárna se odpojí i v nejnovější verzi. nepoužitelné. Pod androidem funguje.

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, pane Boháči, zjišťujeme od našich kolegů, kteří se starají o Profi Účtenku, v čem by mohl být problém. Hned až budeme vědět, napíšeme vám. Děkujeme za trpělivost.

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, pane Boháči, konečně vám píšeme s odpovědí. Naši kolegové z Profi Účtenky nám říkali, že k tisku na W10 mají aktuálně několik stížností a už pracují na zlepšení. Můžete počítat s tím, že v dalších verzích bude Profi Účtenka fungovat v pořádku.

  3. Renata says:

    Dobrý den, jak postupovat v případe. Když mám kamenný obchod,a jednou týdne jedu n a ambul.prodej mimo provozovnu. Provozovna je otevřena . Musím mýt 2 pokladny. Nebo štaci do evidovat položky do tech 48 hod. ? Děkuji

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Renato, domníváme se, že byste správně měla mít 2 pokladny. 48hodinová lhůta totiž slouží k tomu, abyste odeslala datovou zprávou údaje na finanční správu v případě, že vám vypadl internet nebo se porouchalo pokladní zařízení. Určitě ale máte možnost požádat o evidování ve zjednodušeném režimu. Znamená to, že pokud prokážete, že nemáte přístup k internetu nebo je to velmi složité, udělí vám finanční správa výjimku evidovat tržby do 5 dní od uskutečnění. Koukněte na to do metodiky na strany 11-12 a 27: http://www.etrzby.cz/assets/cs/prilohy/Metodika-k-evidenci-trzeb_v1.0.pdf.
      Držíme vám palce!

  4. Stepa says:

    Dobrý den, je možné do aplikace doplnit zobrazení miniFIKu (sFIKu)? Tak aby nebyla nutná tiskárna, ale miniFIK se pouze opsal na doklad? Díky

  5. Eva says:

    Dobrý den, mám kamenný obchod s fotoateliérem, k tomu chodím prodávat cca 10 večerů v roce fotografie do tanečních, musím s sebou nosit tiskárnu nebo stačí vytisknout doklad předem a dát ho ke každé objednávce ( někdy si zákazníci objednávky vyzvednou a zaplatí až po měsíci ) ? Děkuji

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Evo, EET účtenku můžete vytisknout kdykoliv předem, ale nejpozději v okamžiku uskutečnění tržby, jak píše EET metodika. Znamená to tedy, že tisk EET účtenky a odeslání informací datovou zprávou nemůžete odložit na později. Jestli je to pro vás pohodlné, určitě si účtenky vytiskněte předem, a když bude nějaký problém, účtenku můžete stornovat.

  6. Vašek says:

    Dobrý den, dá se Profi účtenka zálohovat , myslím tím kompletní nastavení i s daty v ceníku, které do ní zadáte . A prosím , kdy vyjde aktualizace programu , ohledně odpojující se tiskárny ve Win10 . Děkuji.

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Vašku, zjišťovali jsme odpověď pro vás přímo u našich kolegů, kteří se starají o Profi Účtenku. Řekli nám, že úplně kompletní zálohu bohužel udělat nelze. Ale je to věc, o které naši kolegové už přemýšlí a do budoucna se na to chystají.

      Co se týče vašeho problému s odpojováním tiskáren – aktuálně se tím intenzivně zabývají vývojáři. Verze, ve které to pravděpodobně bude opravené, vyjde 8. 2. 2017.

  7. Václav says:

    Dobrý den, je možné v Profi Účtence vystavit účet v zastoupení jiného subjektu ? Pokud ne, uvažujete o tom ?

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Václave, bohužel to zatím v Profi Účtence možné není. Naši kolegové, kteří se o aplikaci starají, nám říkali, že nejde ani provozovat Profi Účtenku na 2 číslech IČO. O vašem myšlence na vystavování účtu v zastoupení ale budou přemýšlet a zadávají si ho k debatě.

  8. Stanislav says:

    Dobrý den,

    stále trvá problém s odpojováním tiskárny, můžete sdělit, kdy dojde k nápravě…?

    Předem děkuji za odpověd

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Stanislave, omlouváme se za komplikace. Naši kolegové z Profi Účtenky už na tom pracují a během února by mělo být všechno v pořádku.

  9. Jiří says:

    Dobrý den,

    zkušebně jsem si nainstaloval verzi pro Win10 na svém počítači. V tomto popisu píšete, že : “Profi Účtenku si také oblíbili uživatelé fakturační služby iDoklad a ekonomického systému Money, se kterými se dá propojit”. Nemohu přijít na to jak se propojí s Money, které mám na stejném počítači. Můžete mi poradit?

  10. Švancarova Drahomira says:

    Dobry den,mame kamennou prodejnu,kde jsme dve a kazda ma svoje Ičo..kdyby jsme si kazda stahla do sveho mobilu a koupily jednu tiskarnu,kde by se tiskly uctenky zakaznikum..slo by to takhle?dekuji za odpoved..

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, paní Švancarová, ptali jsme se našich kolegů z Profi Účtenky a ti nám poradili, že záleží na tom, jakou tiskárnu používáte.
      1) U wi-fi tiskárny by to neměl být problém. Na jednu tiskárnu napojíte i 2 Profi Účtenky. Zeptali jsme se hned kolegů, kterou wi-fi tiskárnu by nám doporučili, a vybrali tuto: https://www.profipokladny.cz/tiskarna-okprint-300-wi-fi-usb-cerna/
      2) Pokud máte bluetooth tiskárnu, bude to složitější. Tiskárnu totiž musíte vždy vypnout, zapnout a přes bluetooth spárovat s příslušnou Profi Účtenkou. Zabere vám to asi 2 minuty.

  11. Klara says:

    Dobry den, prodavam pres internet prevodem na ucet, ale rada bych se obcas zucastnila trhu. Budu muset pres eet hnat vsechny nakupy nebo jen ty na trzich? Dekuji

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Klaro, EET se týkají jen vaše platby na trzích. Všechny tržby, které jdou z účtu na účet, pod EET nespadají.

  12. Zlata K. says:

    Dobrý den,
    mám e-shop kde probíhá prodej pouze na dobírku nebo převod peněz zákazníka na můj účet. Bude se mě týkat EET?
    Děkuji.

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Zlato, pravděpodobně nebudete muset elektronicky evidovat. Pokud posíláte balíky na dobírku, dopravce převezme peníze a pošle vám je na účet, EET se vás netýká. Pokud vám ale předá peníze hotově, musíte elektronicky evidovat. K vašemu druhému dotazu – peníze poslané z účtu na účet pod EET nespadají. Pokud vám ale zákazník zaplatí elektronicky kartou nebo přes platební bránu, musíte takovou tržbu zaevidovat.

  13. Jana says:

    Dobrý den,
    mám e-shop, zákazníci platí z účtu na účet ( účet nemám podnikatelský, ale soukromý ), někdy zasílám na dobírku, potřebuji EET?
    Děkuji.

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Jano, pravděpodobně se vás EET netýká. Platby z účtu na účet pod EET nespadají. Pokud zasíláte dobírkou a dopravce vám peníze posílá na účet, neevidujete ani tyto tržby.

  14. Martin says:

    Dobrý den,mám nastaveno ( výchozí akce na Email).Po zaplacení to chci zákazníkovi odeslat,objeví se tabulka kde vyplním email,dám odeslat,aplikace se hned sama zavře a zákazníkovi na email nic nedorazí. Předem děkuji za radu

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Martine, zjišťovali jsme odpověď pro vás u našich kolegů, kteří se starají o Profi Účtenku. Podle nich byste si měl zkontrolovat, na jaké platformě to zákazníkovi odesíláte. Podívejte se, jestli má nastaveného nějakého emailového klienta jako výchozí.

  15. Jirka says:

    Dobrý den nemám provozovnu jen sklad a rozvážím do obchodu kde prodávám na faktury,které pak tisknu doma.Jednou týdně prodávám od dubna do listopadu hotově stánkařům a těm jsem vypisoval dodací list.Tak k vůli nim si musím pořídit EETa teď nevím která by mi vyhovovala.

  16. Katka says:

    Dobrý den, mám e-shop – prodávám pouze na dobírku nebo převodem z účtu na účet. Předpokládám, že se mě EET netýká. Mám dotaz – musím se přesto evidovat?
    Děkuji předem za odpověď.

  17. Filipovic says:

    Dobrý den,jak zjistím že Účtenka opravdu dorazila na finanční úřad?Proč se mi na stvrzence neobjevuje FÍK?

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, to je zvláštní. Pokud je symbol vlevo nahoře zelený, EET funguje a odesíláte datové zprávy. Pokud je červený, je EET špatně nastavená, a šedý symbol znamená , že je EET správně nastavená, ale momentálně vypnutá. FIK by se na účtence rozhodně měl objevovat, pokud jste připojený k internetu. Podle vašeho dotazu ale bohužel nedokážeme určit, v čem je přesně problém.

  18. Vašek says:

    Dobrý den . Do 1.3 2017 fungoval tisk normálně,tím myslím,že po zadání 2 a více položek zboží se účtenka vytiskla vždy celá ,dnes zadám 2a více položek a tiskárna vytiskne jen k fik kodu (ten už nevytiskne) zastaví se a nevysune pokladnu.Toto začalo dělat až dnes když jste přidali na účtenku 2 položky,,platba hotově a platba kartou,, I když změním počet znaků i font na účtence tak problém pořád zůstává. Děkuji

  19. Vašek says:

    Dobrý den a ještě jedna věc ráno 1.3 při zapnutí profiúčtenky, zmizeli sami některé pracně zadané položky zboží .Pravděpodobně proběhla od Vás nějaká aktualizace a začal blbnout tisk i zadané zboží.Dík

  20. Vašek says:

    Dobrý den a ještě jednou ,zkusil jsem starší zařízení s profiúčtenkou 2,6 a vše jede jak má, ale ve verzi 2,6,15 mě to blbne .Nejde zakázat automatické aktualizace ? Když se vám smažou položky v ostrém provozu tak je to špatné.Díky

    • EET Poradna EET Poradna says:

      Dobrý den, Vašku, děkujeme za vaše postřehy. Předáme je kolegům, kteří se starají o Profi Účtenku.

  21. Vašek says:

    Dobrý den.Problém jsem zatím odstranil tím že jsem místo BT spojení s tiskárnou nainstaloval USB připojení a tam tisk jede jak má.Takže je problém v BT připojení tiskárny ve Win10.Dík.

  22. Lubomír says:

    dobry den mam profi uctenku aktualizovanou tiskarnu ptp2, vše funguje jak má,ale závěrka nejde tisknout. píše tiskarna nenalezena nebo nekomunikuje ,přitom lístky tiskne normalně. závěrka na email funguje.

  23. Karel R says:

    Dobrý den, není mi jasné zda hotovostní úhrada vystavené faktury také spadá pod EET. Předem díky za odpověď

Odpovědět

Your email address will not be published. Required fields are marked *